PPC Audit
Ons PPC-auditproces begint met het begrijpen van de auditdoelstelling, dekking en het leiden tot data-analyse.
PPC staat voor pay-per-click, een model van internetmarketing waarin adverteerders een vergoeding betalen telkens wanneer op een van hun advertenties wordt geklikt. In wezen is het een manier om bezoeken aan uw site te kopen, in plaats van te proberen die bezoeken organisch te ‘verdienen’. Zoekmachine-advertenties zijn een van de meest populaire vormen van PPC. Hiermee kunnen adverteerders bieden op advertentieplaatsing in de gesponsorde koppelingen van een zoekmachine wanneer iemand zoekt op een zoekwoord dat gerelateerd is aan hun bedrijfsaanbod.
Platforms zoals Google AdWords en Bing-advertenties zijn belangrijk voor uw bedrijf. Met onze pay-per-click marketing (PPC) expertise, kunnen we u helpen om uw accounts naar een hoger niveau te tillen. We passen de strategie en rapportage aan op maat van uw behoeften.
We bieden de ondersteuning en begeleiding die u nodig hebt om uw doel te bereiken, of het nu gaat om het maximaliseren van het rendement op investering, het vergroten van leads of het vergroten van de merkbekendheid.
Ons PPC-auditproces begint met het begrijpen van de auditdoelstelling, dekking en het leiden tot data-analyse.
Ons Bing-reclameteam heeft de training en expertise die u nodig hebt om het beste uit het populaire PPC-platform van Bing te halen.
COMMAR kan u helpen met betaalde sociale campagnes die uw doelgroep naar veel gerichte, gewenste acties kunnen brengen.
Uw weergaveadvertenties zijn gericht op een doelgroep die al interesse heeft getoond in uw service of product.
Als u ons inhuurt, heeft u het voordeel van een fulltime AdWords-expert zonder de extra kosten van het inhuren van een andere fulltime medewerker.
Verbeter de ROI en verhoog de conversies door marketing aan mensen die al uw website hebben bezocht.
Kort proces van onze pay-per-click campagne:
Onze pay-per-click (PPC) beheerservice omvat de volgende componenten:
We rapporteren maandelijks over het succes van uw campagne met betrekking tot zoekwoordkeuze en tekstkeuze, en we maken een ranglijstrapport zodat u weet waar u organisch rangschikt voor de zoekwoorden waarvoor u betaalt. Nadat u het rapport hebt bekeken, boeken we bovendien een gesprek van een uur met de leden van uw team om de voortgang, richting en mogelijke vragen van uw campagne uit te leggen.
Wij zullen u helpen om uw doelen te bereiken en uw bedrijf te laten groeien.